Lehed

pühapäev, 7. september 2014

Esimese nädala kokkuvõte

Esimese nädala jooksul me keskendusime sellele, et 8. septembrist oleks kõigil võimalik hästi õppida.
Me tutvusime üksteisega. Koostasime kokkulepped ning mõtlesime välja nii preemiad kui karistused.
Me hakkame tundides kogume tähekesi!

Kui saame kokku, siis õpilased jõudsid ühele meelele on järgnevad auhinnad

    35ž=  Koduse töö vaba päev (minu ainetes)
    70ž = Tund arvutiklassis - saavad valida endale mitme ülesande vahelt sobiva
   100ž = Klassiõhtu (iga 300 tagant ööbimisega)

Kui aga ei saa heaga, siis...
Mõned näited karistustest, mis nad ise endale välja mõtlesid
  • lisaülesanne
  • õpetajale kommi või šokolaadi
  • 4 min nurgas seismist
  • terve tund õpetajat aidata
  • 30 kättekõverdust (poisid)
  • kükke (20)
  • klass kaotab tähekesi
  • teeb kana häält
  • Ümber koolimaja joosta kaks ringi
  • terve nädal käib klassis toole üles tõstmas
  • terve nädal klassi koristada (pühib tahvlid)
  • Tantsib/laulab klassi ees
  • Hilinemise eest kaks korda rohkem koduseid töösid
  • kirjutab peale tunde tahvlile 50 korda ma enam nii ei tee
  • toob kõigile kommi
  • lugema ja jutustama raamatust 10 lehekülge
  • seisab terve tund püsti
Mõned pakkumised olid üpris karmid seega kui "kannatuste purgi" täis laon muudan neid pisut.

Peale selle saime vastused:
Kuhu käivad õppevahendid?
Mis peab olema tehtud tunni alguseks?
Kuhu käivad töölehed?
Kust saab infot selle kohta, mida meil selles tunnis vaja läheb?
Mida teha siis kui tunnitöö saab valmis? (kuidas selle eest lisahinnet saada?)
Kuidas õpetaja hindab?
Kust saab mustandipaberit või teisi vahendeid!


Kokkuvõttes oli palju arutelusid, paaristöösid, rühmatöösid. Nädala lõpus aga ka omaette nokitsemist ja mõtlemist. Igaühele midagi!

Neljapäeva õhtul käisin aga keskkonna infopäeval ja sain juurde mõtteid kus on veel võimalik õpilastega käia! Seal olnud ettekandeid on võimalik näha kodulehel



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar