Lehed

reede, 27. veebruar 2015

Luuletus minu tähtedele!

Lapsed olid sellel trimestril kokkuvõttes ikka väga väga tublid.

Peaaegu üheteistkümnel kolmeteistkümnest olid tunnistusel neljad-viied (mõni väiksem eksimus ainult). Kõik on kasvõi natukenegi pingutanud. Pole alla andnud ning edasi rühkinud!

Kuna olin eile nende saavutuste üle niivõrd õnnelik ja uhke, siis sattusin hoogu ja kirjutasin neile imepika luuletuse - tegin tasa need kodused tööd, mis neile olen jätnud!

                   ---

Minu 13 säravat tähte

Ma olen üks rämerikas inimene.
Ei – mul pole Marsi, ei Saturni.
Pole ühtgi planeeti ja ma ise pole igavene.
Mul on hoopis kolmteist – mitte morni,
vaid särtsakat tähte, justkui Päikest.

Nad on minuga igas mu päevas.
Just igas, mitte vaid töölepingu taagas.
Olen justkui kapten ühes tähelaevas,
mille pardal on imepärane pagas.

Seal leidub täitsa mõistlik Johanna
Ja temagi elu pole mingi taevamanna.
End leiab pidevalt ta hädast: „Valmis!“
Kui palju mõttekiirust ühes organismis?

Tema kõrvalt või siis tagurpidi toolilt
kohata võib ausat Christopheri.
Eemalt vaadates võib temas näha Lutsiferi.
Lähemalt ja südamega, aga inglit, hoobilt!

Kohe mõistate, mu rikkust veelgi.
Me pardal löövad vahel tralli
Ja kõigutavad nii mõndagi kaitsevalli
Täitsa pesueht kahemunakaksikud.

Neist üks on Liisu ja teine on Ossu.
Kumbki neist ei karda väikest mässu.
Plika on hakkaja ja sündinud liider.
Poiss teeb nalja ning vahel harva on tal siiber.

Nende lähedalt piilub punapõskne Arnold.
Mulle tundub ta vahel kui kahepaikne.
Ühtpidi ta nii töine, innukas ja tõsiuskne.
Teistpidi pillub enda ümber tülikilde.

Sealt kaugele ei jää ka meie Kerti
Vahel sattub ta endaga nii hasarti,
Et unustab kõik ilusa, mis tema sees leidub
Ja seega vahel hoopis enda vastu pöördub.

Ta vastas võime kohata tähte, Elist,
kes parema meelega maaliks miskit lillelist.
Kuid vahel ikka kukub välja vastupidi, pahelist.
Temas emotsiooni on nii palju, imelist!


Kuid ärgem ära väsigem!
Üks säravaim meist on ju veel ees.
Tal nimeks on Kulev, Garlo Tom Kulev
Ja Tema,  on tõeline seltsimees.

Reamees Carlos on kohe ta kõrval.
Muie suul – järjest rohkem ta meie.
Tasahaaval tal pea enam ei valuta,
Vähehaaval ta järjest rohkem naeratab!

Meie laeva üks täht on muuhulgas täheuurija,
õnnistegija, võistleja, küsija ja vastutulija.
Kogu kriitika, mis Laura hinge mahub.
Hoopiski ta enda õlgadele rõhub.

Kaugelt silma paistab täht, mis vikerkaarekarva.
Kui saaks, ma arvan, sirguks hobusena tähe asemel ta.
Siis traavi kappaks Nora vahetpidamata
Ja paigal istuma peaks väga haruharva.

Üks täht me seast on hoopis raamaturändur.
Hetkel kohata võiks teda Narnijas luurel.
Carolini mõte, see on kui osav lendur
Seal maailm imelisem, kui teiste suudel.

Irooniliselt viimaseks me tähtede reas
on sattunud tragi ja terane Birgit.
Seda päriselt juhtuda ei laseks ta eal!
Vaid esimene ja parim ja vähem ei midagi!

No näete, ma rääkisin teile nüüd truult.
Ilmselgelt rämerikas, ei miskit muud!
Kolmteist, koos minuga neliteist!
Ära ei vahetaks kedagi neist!

See neljateistkümnes täht, olen kusagilt kuulnud
Vahel tundub, et tal on ikka täiega luulud!
Peaasi, et kolmteist vast ikka teavad –
oma laeva nad neljateistkümnenda hinges veavad!

- Airi Saarmäe -

                      ---

Kui pildid kätte saan, siis panen ka aktusest ja banketist kirjelduse postitusele juurde - täna olid kõik imevahvad ja toredad!

Mõnusat trimestri lõpu tähistamist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar