Lehed

neljapäev, 9. oktoober 2014

Ammu käidud kaunikene - Kiidjärvel uudistamas!

Sügisene pööripäev saabus ja tõi endaga kaasa selle, et nüüd on päev järjest lühem ja öö järjest pikem. Seega tunnen ka mina, et väike väsimus hakkab sisse tulema ja päris nii kiirelt ei jõua kõike teha kui sooviks. Seega tuleb nüüd alles postitus meie vahvast õppekäigust Kiidjärvele, et üht väga kaunist lindu, Jäälindu, paremini tundma õppida! Kuniks veel seda aastat jagub on see Jäälinnu aasta.

Mida aga muljetasid meie õppekäigust lapsed oma eesti keele loovtöödes? Saate kohe teada.

 "...Seal oli nii armas rebase topis. ... Seal oli aga muidugi veel palju loomatopiseid, ka Jäälinnu oma ja paljude teiste lindude omad. Mul on neist loomadest veits kahju. ... Mulle meeldis seal."
"Armas rebase topis"


"... Seal olid ka topised ja käpajäljed ja päris rästik, loomulikult surnud, aga olid nii nunnud. Karu käpajälg oli minu käest suurem. ... Giid oli ka vahva, ainult ta oli haige ja minu arust ei saa tulla tööle, kui sa oled haige ja veel giidina sa nakatad ju lapsed ära. Mulle natuke meeldis."

Loomade jäljed


" Mulle meeldis seal, et saime teha seda, mida me tahtsime, aga seal oli ka miinuseid. Me pidime tegema töölehte ja kuulama, mida giid rääkis ja mul oli nii igav. Siis me hakkasime lollitama."

Poistenurk, kus juttu ja naeru jätkus kauemaks.


Peale väga, väga põhjalikku ülevaadet Jäälinnust tuli kokkuvõte " Jäälinnu elu on ikka päris raske!"

Päevakangelane


Peale väga, väga põhjalikku ülevaadet õppekäigust tuli lõpplause " Soovitan sinna minna!"

Töölehe täitmine täies hoos
"...See oli vahva koht. Ainus asi oli halb, et ma nakatusin. Meie juht oli haige ja nohune. Huvitav, paljud nägid jäälindu aga mina ei näinud. "

Otsime, ehk näeme ka jäälindu!


" ... Tegime palju põnevat. Lahendasime töölehti, vaatasime, kas näeme binokliga jäälindu, meile näidati videoklippe ja multikat jäälinnust ning mängisime ühe mängu. Mul oli kodus natuke paha, sest bussis oli umbne, aga siis mõtlesin sellest toredast õppekäigust Kiidjärvele ja mul hakkas kohe parem. ... Kokkuvõttes oli väga lõbus ja ma soovitan kõigil, nii suurtel kui ka väikestel, sinna jäälinnu kohta õppima ning midagi uut teada saama minna."

"... Seal oli lahe ja väga tore. ...  Mulle meeldis seal teha töölehte ja kuulata, mida räägiti. ... Mulle ei meeldinud seal see, et me pidime olema viienda klaasiga, nad ei käitunud meiega hästi, nad naeravad meie üle. Kõige rohkem meeldis mulle jäälinnu multifilm. ... Neid kutsutakse lendavaks kristalliks või Taevaskoja pärliks. Mulle meeldis väga seal!"


"... Jäälinnu töö oli väga raske, aga seal oli tore selle poolest, et nalja sai ja nägime jäälindu. ... Jäälindudele ei meeldi see, et vesi oleks sogane aga nende pesa on seest igasugust rämpsu täis, sest nad oksendavad ja lasevad oma väljaheite sinna sisse. "

Õpilastele meeldisid topised väga.



Sellised ausad ja ilusad mõtted mõnedelt õppepäevalistelt. Minu arvates oli Kiidjärve näitus, mis on kõigile külastajatele avatud, väga tore ja mitmekesine. Lastele meeldisid väga topised. Võimalus lähedalt loomi näha ja uurida. Õppepäev andis väga hea ülevaate Jäälinnust. Lugedes õpilaste töösid on näha, et väga paljud said midagi uut ja huvitavat teada. Ilm oli ka suurepärane ning bussi oodates sai veel sooja sügispäeva nautida ja D-vitamiini talletada.

Lõpumäng, et kõige tähtsam üle korrata. Mäng lõppes maiustades. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar